תודה על התעניינותכם בלקיחת חלק בדוכן יד שניה לכנס כאמ"י 2012.

כאן הכנו עבורכם אינפורמציה ומספר קווים מנחים על איך להגיש הצעת השתתפות תקינה.

כתובת אימייל לפניה אל צוות דוכן יד שניה: [email protected].

חשוב להדגיש: הרשמה לדוכן יד שניה אינה מבטיחה מקום שמור באירועי כאמ"י 2012, אלא אך ורק כניסה לשלב הרשמה ראשוני.

התקנון

מוכר המגיש פניה לדוכן יד שניה יתבקש ביום הכנס לעבור ביחד עם אחראיי דוכן יד שניה על רשימות הציוד,
לבדוק שכל המוצרים שצויינו בטופס רשומים בדף ויתבקש לחתום על הטופס עצמו, זאת על מנת שנוכל למכור עבורכם את המוצרים.

א. פריטים למכירה
הגדרות בסיסיות הנדרשות עבור מכירת פריטים בדוכן יד שניה.
  1. ניתן למכור פריטים מסוג: אנימה ומנגה, מדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים.
    פריטים אחרים לא יתקבלו.
  2. לא יתקבלו פריטים שבמכירתם יש משום הפרה של זכויות יוצרים, כגון דיסקים צרובים, ספרים משוכפלים וכדומה.
  3. שימו לב: כאמ"י הינו כנס הפונה לקהל כלל הגילאים ובהתאם לכך לא יתקבלו פריטים הפונים לקהל גילאי 18 ומעלה.
  4. הנהלת הכנס שומרת לעצמה את הזכות לא לקבל פריטים מאדם מסוים ו/או מסוג מסוים וכמו כן לא לקבל פריטים מסוימים, ואף להפסיק לקבל פריטים בכלל.
  5. הנהלת הכנס אינה מתחייבת למכור את הפריטים שיימסרו לדוכן.
ב. תמחור, ביטוח והחזקת פריטים
הגדרות והגבלות בנושא תמחור, ביטוח והחזקת פריטים למכירה בדוכן יד שניה.
  1. מחירי הפריטים ייקבעו על ידי המוכר בכפולות של 5 ש"ח. לא תתאפשר מסירת פריטים לדוכן ללא חתימה על טופס "הצהרת מסירת פריטים" ביום הכנס.
  2. הנהלת הכנס תגבה עמלה של 5% מערך המוצר בעבור כל מוצר שיוגש לדוכן יד שנייה וזאת על מנת לבטח את המוצרים.
    במקרה של גניבה/אובדן/נזק שלא כתוצאה מבלאי טבעי תפצה הנהלת הכנס את בעל המוצר בגין הערך שננקב מראש בטופס ההזמנה (פחות 5% עמלה)
    ולא תישא עוד בשום אחריות באופן ישיר או בעקיפין.
    במידה והמוצר יוחזר לבעליו לא תגבה העמלה.
  3. לא יתאפשר איסוף פריטים או כסף מהדוכן ללא הצגת אישור המסירה הנמצא בטופס דוכן יד-שניה, וללא חתימה על אישור קבלה הנמצא בטופס דוכן יד-שניה.
  4. על המוכר מוטלת האחריות לאסוף את הפריטים ו/או את הכסף תמורת הפריטים שנמכרו עד לשעת סגירת הדוכן.
  5. במידה ומוכר איננו מעוניין לקחת פריט במקרה ואינו נמכר, עליו לציין זאת בעמודה המתאימה לכך בטופס, והפריט ייתרם לכנס.
  6. הנהלת הכנס אינה אחראית על הפריטים ו/או כספי הרווחים לאחר סגירת הדוכן.
  7. פריטים וסחורה שלא ימצא להם דורש לאחר סגירת הדוכן ביום הכנס, ייתרמו בהתאם לשיקול דעתה של הנהלת הכנס.
    כסף שלא יידרש עד לסגירת הדוכן ייחשב ככסף שנתרם לכנס.
לאישור התקנון והורדת הטופס לחצו כאן