מידע כללי לגבי ההרשמה לדוכנים:

  1. לפני שממלאים את טופס ההרשמה לדוכנים בכנס חנוכה 2017, חובה על בעל הדוכן לקרוא את תקנון הדוכנים המעודכן לאירוע זה.
  2. ההרשמה לדוכנים תהיה פתוחה עד ה-29.11.17 או עד גמר תפוסת המקום המוקצבת לדוכנים.
  3. דוכנים אשר הגישו בקשה לדוכן אך לא נותר להם מקום, ייכנסו לרשימת ההמתנה עד אשר יימצא להם מיקום באירוע.
  4. דוכן אשר נכנס לרשימת ההמתנה יהפוך לדוכן בכנס בעת ביטול של אחד הדוכנים האחרים או בהימצא מקום פנוי.
  5. מחירי הדוכנים לא יפורסמו באתר הכנס ויתקבלו בצורה פרטית מאחראי הדוכנים.
  6. אישור לקיום דוכן ניתן לאחר חתימה על הסכם תפעול דוכן בכנס וקבלת מייל אישור

 

תקנון דוכנים

1. הסכם:

הגשת בקשה לדוכן בכנס חנוכה 2017 מהווה אישור כי המבקש קרא, הבין ומסכים לכל הכללים בתקנון.

2. דגשים חשובים להבהרה:

  1. הרשמה להקמת דוכן אינה מהווה הבטחה למקום שמור בכנס חנוכה 2017, ומהווה רק כניסה למיון הראשוני.
  2. מחירון הקמת הדוכנים לא יפורסם באתר האירוע, אלא ימסר בלעדית ופרטנית ע"י הגורם האחראי בסגל האירוע– אחראי הדוכנים.
  3. הבקשות להקמת דוכן נבדקות באופן פרטני וההחלטה לאשר הקמת דוכן באירוע הינה ברשות אמא"י ונציגיה ובהתאם לתנאים שתגדיר באופן פרטני לכל מבקש.
  4. אין הגדרה או מגבלה המפורטת בתקנון זה המהווה הכללה גורפת ותינתן התחשבות למקרים מיוחדים, בהתאם לאמור בסעיף 2.3.

3. סווג דוכנים בכנס:

הדוכנים שיוקמו בכנס חנוכה 2017 יסווגו ל-3 קטגוריות עסקיות:

1. דוכן כללי:
כל דוכן אשר אינו נכנס תחת הקטגוריות האחרות

בעל דוכן כללי יוגבל בתצוגה לגודל דוכן של עד כ-3 מטרים.

2. דוכן צייר:

  1. דוכן המציג ציורים עבודת יד ו/או דיגיטליים של בעל הדוכן.
  2. בעל דוכן צייר יוגבל בתצוגה לגודל דוכן של עד כמטר.
  3. דוכני ציירים הינם דוכנים הממומנים בסבסוד אמא"י במטרה לקדם יצירה עצמאית.

3. דוכני תרומה ושירות לקהילה

  1. דוכנים הפועלים ללא מטרות רווח לקידום תוכן הקשור לתחום (כגון: גיוס למחזות זמר, קבוצת פאנסאב, קידום תחום שקשור לנושא האירוע או קיבל אישור פרטני מההנהלה או מאיש סגל מטעמה).
  2. דוכנים אלו אינם רשאים למכור סחורה בשטחם, אך רשאים לתת צ'ופרים לתורמים, בתיאום מול אחראי הדוכנים מראש.
  3. דוכני תרומה מתקבלים באישור ועד אמא"י בלבד ומוגבלים בתצוגה לגודל דוכן של עד כמטר אחד.
  4. יש לזכור כי הקמת הדוכן מסובסדת ע"י אמא"י.

4. הרשמה לדוכן :

  1. הגשת בקשה לדוכן
    1. כל בקשה לדוכן תעבור בדיקה של צוות דוכנים ואישור אמא"י טרם אישורה.
    2. בקשה ללא מסירת פרטים מלאים (כמפורט בסעיף מטה) – תיפסל.
    3. כל בקשה תכלול את הפרטים הבאים:
      1. שם בעל הדוכן (פרטי + משפחה)
      2. שם הדוכן/העסק (עסק – בצירוף תעודת עוסק פטור/מורשה)
      3. מספר טלפון
      4. כתובת דואר אלקטרוני
      5. סוג הדוכן (כללי/צייר/תרומה לקהילה)
      6. גיל בעל הדוכן
      7. אפיון סוג המוצרים הנמכרים בדוכן
      8. התחייבות לעמידה בתנאי ותקנוני האירוע, ובפרט תקנון דוכנים והסכמה כי כל פעילות בנושא הדוכן תתבצע בתיאום עם צוות הדוכנים.
      9. מגיש בקשה לדוכן צייר – יש להוסיף קישור לעמוד הצייר או כל פורטפוליו דיגיטלי המראה דוגמאות לעבודות האמן.
  2. כלל ההחלטות הנוגעות בקבלת או דחיית בקשה לדוכן הינן החלטת צוות דוכנים ובאישור אמא"י בלבד. ההחלטות הינן סופיות.

5. הגדרות לגבי הדוכן

  1. עלות הדוכן למטר כוללת: שולחן, מפה/אלבד, כיסא ואישור כניסה לאדם אחד. הערה: אישורי כניסה לדוכן תרומה יינתנו בהתאם למה שיסוכם מראש.
  2. במידה ומספר העובדים חורג מכמות העובדים המוקצית על פי גודל הדוכן, על בעל הדוכן יהיה לשלם 35 ש"ח תוספת על כל עובד נוסף.
  3. דוכן אשר מעוניין להגדיל את שטח תצוגתו בעזרת ציוד אשר מובא על ידו (כגון: מתלה בגדים וכו'), יצטרך לתאם זאת מראש מול צוות דוכנים ויחויב בהתאם לשטח שהמתקן תופס.

6. כללים, תנאים והגבלות מחייבות

  1. אדם המעוניין לקיים דוכן מכל אחד מסוגי הדוכנים שפורטו בפרק 3, חייב להיות מעל גיל 15 נכון ליום קיום האירוע. אדם אשר אינו עונה לקריטריון זה יכול להציג ולהחתים קרוב משפחה מדרגה ראשונה שישמש כאיש הקשר אל מול הארגון לכל אורך התהליך, כל עוד הוא עונה לקריטריון הגיל.
  2. על כל עובדי הדוכן יש להיות בני 15 ומעלה, על פי חוקי ההעסקה במדינת ישראל.
  3. מיקום הדוכן תלוי בשיקול דעת צוות דוכנים בלבד וניתן לשינוי ע"פ החלטת אחראי הצוות גם בעת הכנס.
  4. בעל הדוכן מתחייב לתפעל את הדוכן בין השעות 11:00 – 17:00. במידה ובעל הדוכן מעוניין להישאר אחרי השעה הנקובה, תינתן אפשרות להשאיר את הדוכן פתוח עד השעה 18:30. דוכן אשר ייבחר להישאר עד השעה 18:30, יצטרך להתפנות במידי בשעה זו.
  5. ההחלטה הסופית שיש בנוגע לסיווג העסקי של הדוכן (קהילה יוצרת או כללי) והתנאים לקבלת דוכן, על סמך תמונות ו/או תיאור מוצרי בעל הדוכן, נתונה בידי צוות דוכנים.
  6. במידה ויוצגו מוצרים שאינם תואמים לאישורים שניתנו לבעל הדוכן – לנציגי הנהלת האירוע הזכות להשבית את הדוכן באופן מיידי.
  7. התשלום יתבצע ביום האירוע בלבד. סבב איסוף הכספים יתבצע על ידי אחראי מטעם הנהלת האירוע לפי השעה שנקבעה מראש וניתנה לבעל הדוכן במייל. כמו כן, יהיה ניתן לשלם בתחילת האירוע בתיאום מראש עם אחראי הדוכנים.
  8. הארגון אינו לוקח אחריות על נפח המכירות בפועל של הדוכן ונתון זה אינו מהווה הצדקה לאי-תשלום עלות השכרת הדוכן.
  9. בעל דוכן אשר יעזוב את מתחם האירוע מבלי לשלם ללא סיבה מספקת, עלול להפוך למנוע מקיום דוכנים במסגרת אירועי הארגון בעתיד ותישקל נקיטת צעדים משפטיים.
  10. בעלי דוכנים אשר מעוניינים להיכנס למתחם האירוע בתהליך מהיר עם הגעתם וללא עיקובים מיותרים, יתבקשו להגיע לאזור המוגדר כאזור כניסת דוכנים בין השעות 08:00-10:00 בבוקר (לפני פתיחת שערים), אחרת יאלצו להמתין עד אשר סגל דוכנים יתפנה להכניס אותם ולמקם אותם במתחם הדוכנים.
  11. בעל דוכן מתחייב להופיע בלבוש הולם, לשמור על הניקיון בשטח הדוכן, לא להוות כל מטרד למבקרי האירוע, להימנע מפגיעה ברכוש המקום או רכוש באי האירוע, לא לתלות תמונות וחפצים על הקירות, לא לגלוש מעבר לשטח הדוכן, לא לפזר סחורה על הרצפה מחוץ לשטח הדוכן, לא להשמיע מוזיקה רועשת ולפעול לפי הוראות הנהלת האירוע. במידה ואחד או יותר מהמצבים המתוארים להלן יופר – לנציגי הנהלת האירוע הזכות להשבית את הדוכן באופן מידי אם יראה בכך לנכון.
  12. במקרה ובעל הדוכן רוצה להשתמש במוצרי חשמל בשטח הדוכן שלו, עליו לתאם זאת מול אחראי הדוכנים מראש, לא נוכל להבטיח גישה לחיבור חשמל בעת הכנס עצמו.
  13. בקשה לגישת חשמל אינה מהווה הבטחה לגישה כזאת. הנושא עובד על תיעדוף לפי הצורך.
  14. הנהלת האירוע שומרת לעצמה את הזכות לבקש מבעל הדוכן לנתק\לכבות מכשיר חשמלי במקרה שבו הוא מפריע לשאר באי האירוע.
  15. לאחר סגירת כל פרטי הדוכן מול צוות דוכנים – ייחתם חוזה על השכרת לדוכן והסכם כניסה לכנס. ההתחייבות בעת חתימת חוזה, גם אם לא נאמר במפורש כוללת ומחייבת את כל המפורט בתקנון להלן
  16. על בעל הדוכן חובה לוודא כי עובדיו ליום הכנס קראו את נהלי ותקנוני האירוע ובפרט את תקנון הדוכנים.
  17. במקרה של הפרה של אחד או יותר מסעיפי החוזה והתקנון מצד בעל הדוכן, הנהלת האירוע שומרת לעצמה את הזכות לבטל את השתתפות הדוכן באירוע ואף עלולה להחליט לא לאשר את השתתפותו באירועי ארגון עתידיים.
  18. ביטול הרשמה – ניתן לבטל הרשמה לדוכן עד שבועיים לפני האירוע.
  19. בהתאם לנהלי המקום ותקנון האירוע:
    1. חל איסור על דוכנים למכור ו/או לחלק מזון או משקה בשטח האירוע.
    2. חל איסור על מכירת כלי נשק קר/חם מעץ ו/או ברזל, וכל כלי אשר שימוש בו עשוי לפגוע במבקרי האירוע.
    3. חל איסור על חלקות פליירים ללא אישור צוות דוכנים ו/או הנהלת האירוע.
    4. חל איסור על מכירת מוצרים אשר יש בהם בכדי פגיעה בזכויות יוצרים.

7. כתובתנו לפניות, שאלות ובירורים

כתובת האימייל לפנייה אל צוות דוכנים היא: [email protected]

 

טופס ההרשמה

טופס הרשמה לדוכנים בכנס חנוכה 2017 של אמא"י
The form "טופס הרשמה לדוכנים בכנס חנוכה 2017 של אמא"י" is no longer accepting responses.

Try contacting the owner of the form if you think this is a mistake.
תוכן זה לא נוצר ולא נתמך על ידי Google. דיווח על שימוש לרעה - תנאים והגבלות - למדיניות הפרטיות