דוכנים
כמו בכנסים הקודמים, אנו מזמינים יוצרים עצמאיים ובעלי עסקים להקים דוכן במתחם הכנס.

דוכן עצמאי
דוכן בו נמכרים חפצים שנעשו ע"י בעל הדוכן עצמו (ציורים, פסלים, בגדים וכו'). בעל הדוכן רשאי לפתוח ולסגור את הדוכן שלו כרצונו במהלך הכנס.
שימו לב, בעלי דוכנים עצמאיים מחוייבים בכרטיס כניסה לכנס. בנוסף, עקב עודף פניות בכנסים קודמים, אנו נאלצים לגבות מחיר סמלי של 30 ש"ח על פתיחת דוכן עצמאי, בנוסף לכרטיס הכניסה. ניתן גם לקבל שילוט מהודר לדוכן תמורת 10 שקלים נוספים. במידה ואתם מעוניינים בשלט מעוצב לדוכן שלכם בבקשה ציינו זאת במייל שלכם.
שימו לב, יש להעניק שם לדוכן שיירשם על גבי השלט (למשל: לוליטה בארץ הפלאות). במידה ולא יהיה שם לדוכן ירשם על השלט את המוצרים שאתם מוכרים (למשל: צמידים, ציורים, שרשראות).
יוצרים שירצו להעביר סדנאות יצירה על עבודותיהם יקבלו כרטיס כניסה ואת הדוכן בחינם.

דוכן מסחרי
דוכן מסחרי הוא כל דוכן בו נמכרת סחורה שאינה עבודת יד. דוכן זה יכול לכלול גם סחורה מיובאת מיפן או אפילו אוסף מנגות שברצון בעל הדוכן למכור. שעות הפעילות לכל דוכן יוגדרו מול אחראי הדוכנים.

גודל שולחנות:
ӿ דוכן מסחרי – שטח דוכן באורך 1.80 עד 2 מטר.
ӿ דוכן עצמאי – שטח דוכן באורך מטר.

מיקום
לקראת הכנס יישלח אימייל לבעלי הדוכנים עם פירוט לגבי המיקום שלהם בכנס. יש ליצור קשר עם א' הדוכנים בזמן ההגעה בשביל התארגנות מסודרת. הרשמה:
במידה ותרצו להקים דוכן עצמאי לכנס יש ליצור קשר באימייל [email protected] עם פרטים הבאים: שם, מס' טלפון, תיאור הדוכן ותמונות של חלק מהמוצרים.
במידה ואתם מעוניינים להעביר סדנא יש לציין זאת.